TAMBAHKAN SUSU BADAN DENGAN MUDAH

Author

Categories

Share

TAMBAH SUSU BADAN DENGAN MUDAH

Terdapat banyak makanan dan minuman tambah susu badan dengan mudah yang diakui dapat membantu memperbanyakkan penghasilan susu ibu dengan mudah yg lebih berkhasiat dan terbaik.

Seronokkan bila tengok ibu-ibu dalam pantang stok susu badan mereka banyak sangatt! Boleh penuh satu peti ais tu. tercabar pula rasa diri ni.

Tak apa jadikan semua tu sebagai satu semangat untuk kita bangkit dan terus belajar atau ilmu tentang tambah kan susu badan dengan mudah. Mungkin kita boleh tambah kan susu badan dengan mudah cuma dengan makan makanan dan minuman seperti sayur-sayuran, buah-buahan, vitamin dan sebagainya.

Ramai juga antara ibu-ibu di luar sana kurang gemar makan sayur-sayuran ataupun buah-buahan. Jadinya cuba kita sedapkan sayuran dan buah-buahan tu, blend buah-buahan sebagai jus dan sayur-sayuran pula kita boleh masak masakan yg tak rasa pahit sayur. Makanan dan minuman tambah susu badan dengan mudah yang dapat di kongsikan dan kebaikkan saya sendiri amalkan.

Untuk makanan tambah susu dengan mudah, sayuran hijau seperti sawi, kucai, pegaga, peria katak. Caranya masak samaada goreng, ataupun buat sup sayur. Sedapp sangat. Lobak putih dan merah boleh juga dijadikan sebagai sayur atau dimasukkan dalam sup dan boleh juga di jadikan jus, kita blend je.

Kalau minuman pula senang je untuk tambahkan susu dengan mudah. Milkbooster yg selalu sangat ibu-ibu buat dan tak renyah pun. Blend je buah seperti jus strawberry, jus pegaga, Makan kurma sekurang-kurangnya tujuh biji sehari. Ia bagus untuk menghasilkan susu badan dengan mudah dan dapat juga kekalkan tenaga ibu yang menyusu. Nak lagi sedap campurkan kurma dengan longan kering kemudian rebus.

Halba juga boleh dijadikan sebagai minuman atau rencah dalam masakan. Banyak khasiat halba ni antaranya membantu memproses penghadaman, menambahkan susu badan dan meningkatkan pengeluaran susu kepada kuantiti yang banyak.

Makan lah makanan atau minuman yg berkhasiat macam mana pun kalau nak tambah susu badan dengan mudah, Apa yang paling penting air dalam badan kita kena cukup, banyakkan minum air putih secukupnya sebabnya kalau tak cukup bendalir dalam badan boleh effect susu berkurangan. Jadi pastikan Air didalam badan cukup dan baru lah susu badan bertambah dengan meriah dan mudah.

Stress juga satu punca susu berkurangan dan elakkan dari memikirkan negatif kerana boleh menganggu pengeluaran susu badan si ibu. Paling penting sekali mesti ada konsep demand and supply. Pam susu juga penting kalau tidak dipam mengikut jadual, jarang pam akan menyebabkan susu semakin berkurang.

#milkupacandyhq
#tipssharingmilkupcandy
#terbuktiberkesan
#supportbreastfeeding
#tambahsusudenganmudah

Author

Share

Previous articleTiada susu badan lepas bersalin?
Next articleMILKUP TV