Cara-cara hilangkan kantung mata

Cara-cara hilangkan kantung mata

Alamak.. Mata Kak ekin dah macam panda lah.

Baru perasan bila tertengok cermin tadi. Ish.. Tak boleh jadi ni. Balik nanti kena buat treatment mata sikit kasi hilang mata panda ni.

Gara-gara tak cukup tidur sebab anak kurang sihat, ditambah pulak kerja bertimbun. Maklumlah, cuti banyak sangat bulan ni.

Tapi kata sorang pelakon tu, mata berkantung ni sebab keturunan arab­čĄö

Urmmm, tapi mak kak ekin cina. Hehe

Eh, macam ada bau onion lah kat sini. Kikiki. Jangan over-over sudah, kita jadi bawang berhemah je.

Lupakan topik tu. Jom lah kita sama-sama rawat mata panda ni. Nanti tak cantik pulak. Boleh ikut cara mudah Kak ekin disini.

Eh, macam ada bau onion lah kat sini. Kikiki. Jangan over-over sudah, kita jadi bawang berhemah je. Lupakan topik tu. Jom lah kita sama-sama rawat mata panda ni. Nanti tak cantik pulak. Boleh ikut cara mudah Kak ekin disini.Eh, macam ada bau onion lah kat sini. Kikiki. Jangan over-over sudah, kita jadi bawang berhemah je. Lupakan topik tu. Jom lah kita sama-sama rawat mata panda ni. Nanti tak cantik pulak. Boleh ikut cara mudah Kak ekin disini.Eh, macam ada bau onion lah kat sini. Kikiki. Jangan over-over sudah, kita jadi bawang berhemah je. Lupakan topik tu. Jom lah kita sama-sama rawat mata panda ni. Nanti tak cantik pulak. Boleh ikut cara mudah Kak ekin disini.

Cara-cara hilangkan kantung mata

Cara-cara hilangkan kantung mata
Cara-cara hilangkan kantung mata

Author

Share